Wind en regen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu Wind en regen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu

Wind en regen

Door: Patrick Dongelmans

Blijf op de hoogte en volg Patrick

29 November 2015 | Curaçao, Curaçao

Goedemorgen volgers,

Bij het open doen van de gordijnen wist ik niet wat ik zag. Bewolkt en regen.... Was ik in Nederland? Oh nee.... Hier is het tropische regen.... Er stond voor vandaag veel regen en wind gepland.

Na ons strandontbijt ging mijn oom voor het eerst duiken. Ik zwaaide hem uit. Tot 1 uur was hij weg. Dit betekende voor mij het rijk alleen......lekker!

Eerst maar wat baantjes getrokken in het zwembad. De griep is bijna uit mijn lijf gelukkig, maar ben nog steeds niet de oude.

Daarna eens de omgeving verkennen van het resort. Het resort, wat schitterend is, ligt aan Malmo Beach. Malmo Beach is een vrije nieuwe winkelpromonade aan het strand. Ziet er mooi uit met vele diverse winkels en natuurlijk eettentjes. Trek je portemonnee maar open!!!

Op het resort en in de omgeving is het erg druk. De voorbereidingen voor de KLM ( oeps mag geen reclame maken...haha) Curacao Marathon zijn in volle gang! Deze start morgenochtend om 4 uur als het donker is, dit door de warmte. Er zijn hiervoor speciaal een hoop Nederlanders overgekomen. Waar hebben ze zin in met die hitte en luchtvochtigheid?

Ondertussen was ik eigenlijk opzoek naar een supermarkt. Deze was in de nabije omgeving niet te vinden. Dan maar verder van het resort af. Uiteindelijk na een half uur lopen een supermarkt gevonden. Vocht en etenswaren ingeslagen.

Het valt mij wel op dat als je het resort uit bent je gelijk in een andere wereld stapt van meer armoe en rotzooi langs de weg.

Verder de gehele dag wat in de relax stand doorgebracht, wat ook een doel was van mijn vakantie.

Morgen staat een bezoekje gepland aan het Sea Aquarium

Tot morgen!

  • 29 November 2015 - 18:34

    Dinie:

    Fijn dat jullie zo genieten

  • 29 November 2015 - 20:38

    Joke Van Den Bos :

    Hallo mannen,
    He wat jammer nou van die regen maar zal vast niet de hele dag geweest zijn .
    Wel balen voor jou Patrick dat je weg gegaan bent met griep. Maar je zal het er best wel uit zweten daar in die warmte . Ben benieuwd weer naar je volgende verslag.
    Gr Joke

  • 29 November 2015 - 22:44

    S Dongelmans:

    Hoi Patrick jammer dat het regent ziet er wel mooi uit de fotoos ook onder water hoop dat het weer morgen beter is veel plezier groetjes ma

  • 29 November 2015 - 23:00

    Tieneke:

    He Patje....
    Leuk om te lezen!!
    Ik zie je daar al rond struinen ...
    Fijn dat je echt aan de betere Hand bent....
    Ik blijf je volgen.....nu eerst slapen
    Jij en je oom nog veel plezier...ook al regent het toch blijven genieten oke!!
    Xx uit een koude natte stormenederland...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 46789

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 18 April 2018

Grand Tour South Africa

26 November 2015 - 04 December 2015

Op naar Curacao

09 September 2013 - 29 September 2013

Higlights of West Canada

15 Mei 2012 - 05 Juni 2012

The Great West

Landen bezocht: