2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu 2 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu

2 dagen voor vertrek

Door: Patjeman

Blijf op de hoogte en volg Patrick

13 Mei 2012 | Nederland, Gouda

De vakantie is begonnen !!!!!
4 weken niet denken aan het dagelijkse werk. Wat een luxe !!!

Nog 2 dagen voor vertrek. Spannend.
Meeste spullen opgezocht die mee gaan.

Laatste check up gedaan, of alle papieren kloppen. Draaiboek nogmaals doorgenomen. Alles rond, alles klopt.

Ik zeg:" Los Angeles here we come" !!!!

Voor de mensen die ons gaan volgen.

Vanaf L.A. gaan we een kleine 5000 km rijden in 20 dagen .

Van Los Angeles gaan we richting San Diego (Seaworld), Palm Springs, Phoenix,
sedona, Grand Canyon National Park,Page,Bryce Canyon National Park, Zion National Park, Las Vegas, Death Valley National Park, Yosmite National Park, Lake Tahoe,Sacramento, San Francisco, Montery/Carmel, San Luis Obispo, Santa Barbera, Oxnard en weer terug in Los Angeles.

Als er voor jullie wat tussen zit laat het me weten .....hahah.

Zo lekker slapen en alvast dromen over het land van de onbegrensde mogelijkheden !!!!!!

• 13 Mei 2012 - 22:30

Martin:

Hoi Pat,
    Ziet er goed uit! Op LA en San Diego na bijna dezelfde reis als die ik vorig jaar met de familie gemaakt heb, maar dan andersom. Het zal voor jullie een fantastische en onvergetelijke reis worden. Veel plezier alvast en geniet van alles!

• 14 Mei 2012 - 14:15

Bonnet:

Vergeet je geen foto's op de site te zetten!