Home Sweet Home - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Patjeman

Blijf op de hoogte en volg Patrick

05 Juni 2012 | Nederland, Gouda

Hallo volgers,

Vanmorgen, na 3 kwartier vertraging, rond 9:30 voet op Nederlandse bodem gezet....

Terwijl ik dit schrijf, ( rond 18:15) ben ik uitgerekend vanaf maandagavond 11 uur in de avond al wakker. ( uurtje of 19 )
In het vliegtuig niet echt kunnen slapen.

Met de jetlag valt het nog mee...,maar ik hou me constant bezig om het tot vanavond vol te houden.

Zal de klap morgen komen?

In het vliegtuig samen nog even over de fantastische reis gehad.

In 22 dagen: 3 drukke miljoenen steden bezocht: Los Angeles, Las Vegas en San Francisco.
De woestijn ingereden en uren rijden en niemand tegenkomen.
Temperaturen gehad van 17 tot 45 graden.

Landschappen gehad van hoge bergen,diepe dalen en zanderige vlaktes.

Aantal Nationale parken bezocht: Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion Park en nog een aantal....

We hebben ons in de verschillende werelden begeven zoals het Wilde Westen en de Indianen...

Ook de pretparken ontbraken niet: Seaworld en Hollywood Studios.

Verder ontbraken natuurlijk ook de andere normale dingen tijdens een vakantie niet. Zwembaden,lekker eten, bier enzo...

Met recht kan gezegd worden dat de 22-daagse rondreis "The Great West" een aanrader is en werkelijk waar, zoals zo vaak al gezegd FANTASTISCH is.

Ik hoop dat ik jullie met de verslagen en de foto's een klein beetje een beeld heb kunnen geven van de reis..

Eigenlijk zijn er geen woorden voor je moet het zelf beleven....

Volgers bedankt voor het volgen en de leuke reacties.

Tot de volgende reis !!!

See you in America !!!







  • 05 Juni 2012 - 18:42

    Danielle En Dennis:

    Hey pat,

    Fijn dat jullie weer veilig in Nederland zijn aangekomen. Vond het echt superleuk om je reisverslagen te lezen :D (wanneer ga je weer op vakantie? :P) hahaha. Je verhalen en foto's zijn prachtig!!! Rust nu nog maar even lekker uit voordat je weer aan het werk moet.

    Groetjes van Dennis en mij

  • 05 Juni 2012 - 19:07

    William:

    he maestro weer veilig thuis .
    en uitgerust hahahahaha
    ik vond het onwijs gaf en erg interresant wat je allemaal meegemaakt heb en gezien doe je moeder de groeten en tot gauw

  • 05 Juni 2012 - 19:57

    Arienne:

    Hai Patrick,

    Leuk om je verslagen zo te lezen,jullie hebben het super gehad he? Je wilt vast weer gauw terug!??

    Dat had ik wel in ieder geval hihi

    Eenmaal America gezien,gevoeld en beleefd en je bent verslaafd!!

    Hebben jullie nog wat aan de routemap en tomtom gehad?

    Welkom terug, jullie kunnen heerlijk terugkijken op een fantastische reis!!!

    Liefs Arienne


  • 05 Juni 2012 - 20:44

    Gini:

    Hoihoi,

    Heb met veel plezier steeds het reis verslag gelezen.
    Het was heel beeldend geschreven met mooie foto's erbij!
    Fijn dat jullie zo hebben genoten van deze reis!
    Voor nu welkom thuis!

    Groetjes van Hans en Gini

  • 06 Juni 2012 - 15:06

    Irene:

    Welkom thuis, het was leuk om je te volgens middels je verhalen :)

    Groetjes Irene

  • 07 Juni 2012 - 12:33

    Yvette:

    Hey Patje, Heb je verslagen gelezen en wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt!!! Super xxx

  • 09 Juli 2012 - 06:02

    Fridie:

    Hallo Patrick
    per toeval kom ik je reisverslag tegen. Ik wist dat je moeder op vakantie ging maar dat jullie samen gingen wist ik niet. Ik heb genoten van het verslag en alle mooie foto´s. ik zal het eerdaags ook aan willy laten zien. ja pat je ROOTS hier in Tilburg, we hebben het nog wel over jullie hoor. Fijn en goed te zien dat jullie wel kunnen genieten!
    Heel veel liefs van Fridie, wellicht en hopelijk treffen we elkaar nog eens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 612
Totaal aantal bezoekers 46846

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 18 April 2018

Grand Tour South Africa

26 November 2015 - 04 December 2015

Op naar Curacao

09 September 2013 - 29 September 2013

Higlights of West Canada

15 Mei 2012 - 05 Juni 2012

The Great West

Landen bezocht: