Rondtour door Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu Rondtour door Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu

Rondtour door Los Angeles

Door: Patjeman

Blijf op de hoogte en volg Patrick

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, Anaheim

Na een goede eerste nacht te hebben gehad, zijn we vroeg opgestaan.
Om 8 uur kwam er iemand van het reiabureau met de nodige informatie,kaarten en het draaiboek.

Daarna hebben we een rond tour gedaan door Los Angeles.

We hebben alle hoogtepunten, van de toch wel grote stad L.A. gezien.

We zijn onder andere naar de "Walk of Fame" geweest. Daar hebben alle grote sterren een eigen tegel. ( ik helaas nog niet ....)

Verder naar Venice Beach geweest. Een heel mooi strand. Even op de koffie geweest bij een van mijn vele vrienden die in Beverly Hills woont. Wat een huizen !!

Ook hebben we Hollywood gezien waar de vele filmstudios zijn. Later tijdens onze trip doen we nog de "Hollywood studio's" aan.

L.A is een mooie en erg drukke stad.

Na ons bezoek aan L.A. zijn we met onze huurauto(zie foto) naar Anaheim gereden. Tip: rijd niet in de spits door L.A. wat een drukte en alleen maar file!!!! Ondanks dat de wegen wel 4 tot 6 breed zijn. In Anaheim ligt Walt Disney. Daar gaan we niet heen.

Morgenochtend vroeg rijden we richting San Diego waar we een bezoek gaan brengen aan Seaworld.

Voor nu gaan we weer onze ogen sluiten. Door alle nieuwe indrukken was het een mooie maar vermoeide dag.

• 17 Mei 2012 - 06:07

Ron:

Hoi Luitjes na een dag al zoveel gezien ziet er schitterend uit hoor.
    probeer elke dag wel te kijken naar jullie riesverslag.
    ma was blij dat jullie gebeld haden.
    vandaag lekker vrij hemelvaardsdag en het is mooi weer.
    nou mensen tot de volgende keer

• 17 Mei 2012 - 11:16

Yvonne:

leuk jullie eerste verhaal te lezen.
    je had wel even mogen zeggen dat je zooooooooo grote huurauto had besteld, daar kan de hele familie in.

veel plezier

groetjes Yvonne

• 17 Mei 2012 - 16:52

Martin:

Ik dacht toch echt dat ik gisteren had gelezen dat jullie een kleine auto hadden....
    Veel plezier morgen in Seaworld

• 18 Mei 2012 - 07:08

Joke Van Den Bos:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Wat een verschrikkelijke grote stad is LA he. Wij zijn er toen niet aan begonnen om er heen te gaan. Maar als je een rondtour met een bus doet is het misschien anders.Gednieten jullie maar van dit prachtige land. groetjes Ad en Joke