Las Vegas een groot pretpark - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu Las Vegas een groot pretpark - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu

Las Vegas een groot pretpark

Door: Patjeman

Blijf op de hoogte en volg Patrick

25 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo luitjes,

Gisteren na het ontbijt richting Zion Park gereden.

Er wordt wel gezegd dat dit een sprookjesachtig landschap heeft. En
inderdaad is dit ook weer schitterend....
De weg naar het park toe, met de mooie haarspelbochten en tunnel naar beneden, is al een hele belevenis opzich. De weg naar en in het Zion Park heeft ook een aparte kleur, namelijk roodachtig. Ze hebben namelijk de rotsen gebuikt uit de omgeving om de weg te maken.

Dit park bestaat uit rotsen die uit zandsteen gemaakt zijn. Heel vroeger was er namelijk gewoon water, de zee. Toen de zee zich terugtrok kwamen de rotsformaties bloot te liggen. Door de werking van de Virgin Rivier hebben de rotsen hun oorspronkelijke vorm gekregen.

Na een aantal uitkijkpunten bekeken te hebben zijn we onderweg naar Las Vegas gegaan.

Eerst een aantal uren door de woestijn. Op een gegeven moment denkje ....waar blijft Las Vegas nu.....

En opeens midden in de woestijn zie je allemaal hoge gebouwen opduiken.

Gisteravond "The Strip" opgegaan. Doormiddel van de monorail naar een aantal locaties geweest.
En wat we daar allemaal gezien hebben. Het ene hotel/casino nog mooier, gekker als de andere.

Enkele voorbeelden zijn: Hotel New York, loopt een complete achtbaan doorheen. We hebben het vrijheidsbeeld gezien, de Eifel toren.....

We zijn ook nog naar Bellagio geweest voor de beroemde fonteinen show.Helaas, door de harde wind ging die niet door.

Hopelijk vandaag meer geluk.

Morgen meer uit Vegas, want we hebben maar een klein stukje gezien. Maar tot nu toe een groot PRETPARK !!!!

• 25 Mei 2012 - 20:26

Ron:

blijf me verbazen hoe mooi het daar is.

• 25 Mei 2012 - 21:09

Danniell En Dennis:

Wow pat wat een prachtige foto's weer!!! En je verhalen zijn echt super, zei al tegen den wanneer gaan wij hahaha. Veel plezier nog in Vegas en kijk uit naar je volgende reisverslag!

Groetjes van ons

• 25 Mei 2012 - 21:19