Wat een wereld dat Las Vegas !!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu Wat een wereld dat Las Vegas !!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Patrick Dongelmans - WaarBenJij.nu

Wat een wereld dat Las Vegas !!!!

Door: Patjeman

Blijf op de hoogte en volg Patrick

26 Mei 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo volgers,

Vandaag de hele dag in Las Vegas geweest.

In de morgen naar de Outlet geweest ivm goedkope merkkleding. Er werd ons in Nederland verteld, dat dit vrij goedkoop was. Dat viel ons eigenlijk vies tegen.

In de middag en avond de "Strip" weer opgeweest. Je valt elke keer in de ene verbazing, zo in de andere verbazing.

Allereerst de hotels zijn groot. Twee duizend tot het grootste hotel met 5000 duizend kamers. Elk hotel heeft zijn eigen casino. En geen kleintje. Het Holland Casino in Scheveningen is er niks bij.

Elk hotel heeft ook z'n eigen thema. Zo zijn we in "Circus Circus "geweest. Dit hotel heeft een compleet overdekt pretpark met achtbaan en wildwaterbaan. Zo zijn we ook in hotel "Venitiaan" geweest. Alles op z'n Itialiaans, compleet met overdekte rivier met gondels. Zo hebben we de "Bellagio"bekend van de Oceaan films, met zijn schitterende fonteinen show. Zo kan ik nog wel even doorgaan.... Er zijn wel 40 casino's in Las Vegas.

Wat wel opvalt in Las Vegas is dat alles om geld draait. Al dat moois wordt immers betaald door de gokker.

Wil je inchecken in je hotel, wil je de winkeltjes bekijken in het hotel als eerst ga je altijd door het casino van het hotel, om je zo te lokken om te gokken....

Las Vegas is een overgetenlijke belevenis wat moeilijk uit te leggen is met een film of foto's.
Je moet het eigenlijk beleven ...dit grote pretpark....

Dus ik zou zeggen als het in je mogelijkheden zit, zeker een keer doen!!

We gaan zo slapen. Na 2 dagen Las Vegas en alle mensen en indrukken is het genoeg geweest.

Morgen gaan we na het waarschijnlijk rustiger "Death Valley".

Gegroet de amerikagangers.

• 26 Mei 2012 - 06:54

Han & Vin:

Mooie foto's weer.

Doe voorzichtig in Death Valley ;-))

• 26 Mei 2012 - 08:36

Joke:

ja we zijn het helemaal met je eens je moet het echt met eigen ogen gezien hebben want je kunt het niet op foto s en film laten zien, zo geweldig is Las Vegas. Wij hebben toen 9 en een half uur gewandeld op de strip. Je bent na afloop doodmoe van al dat geslenter en indrukken verwerken maar zeker de moeite waard. Gaan jullie ook nog naar Monument Valley? Dit moet je ook echt gezien hebben.
    gr Ad en Joke

• 26 Mei 2012 - 14:58

Martin:

Bijzonder hè!
    Met niks te vergelijken en zo groots!
    Enjoy!